Börjar gilla Pub serrö .

image1079


Såklart prao today igen, lika nöjd är jag men det är inte Danne  .
Men orkar inte gå in på hans känslor . 

Nu ska jag äta men bör egentligen spela fotboll men orkar inte, fy Jytte !   

Joo, tillsaken varför jag nu satt min stora rumpa framför bloggen och inte i duschen som jag egentligen borde.
Det är Ne-yo som var rapparen som ska liva på Pub på Fredag.
Det börjar 16.30 så var i tid darling .

Och en till nyhet pappa hade var att en viss Daniel Adams Ray står varje Lördag på PUB.03 och spelar skivor, true ?  
Vete fan om det är som han säger men pappsen hade ju frågat de som jobbade det så det måste nästan stämma.
Ska dit på Lördag och undersöka saken, vad annars ska man göra ?


Nej, nu ska jag ner och äta pannkakor och ringa Malin och Maja och fråga om de har några planer för helgen.  


                                                                  ♥

Kommentarer
Postat av: nettan grääs

Informera mig sen om han står där varje lördag! :D det var länge sen jag träffade han sist...

2007-11-07 @ 19:24:56
URL: http://aallstarloser.blogg.se
Postat av: nettan grääs

Härligt härligt! :D

2007-11-07 @ 20:04:29
URL: http://aallstarloser.blogg.se
Postat av: Anonym

Den jackan är så jävla snygg !

2008-01-22 @ 18:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0