Ja, du vet Malin .



Hemma från praon igen och det har vart kulit idag, gillar min praoplats fett alltså .
Träffade Malin idag efter hennes hårda jobbdag, hon proar på posten och får cykla 24/7 och dela ut post.   

Inte lite man skrattade på bussen, Malin är ärligt den sötaste filuren jag känner (ta inte illa upp nu folket)  ! 
 
                                      All kärlek till Malin Irene Ångström Swärd ! 
                                       (Rör henne och jag äter upp dig, jag svär !) 
image1076
                                                  
             
-Glömmer aldrig den valborgen, tyvär hittade inget fulare foto på oss gumman .  

 <3
            

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett litet tips:
http://www.kingmagazine.se/king/articlelisting.aspx?id=17147&article=47892
(om du inte sett det redan)

2007-11-06 @ 19:11:23
Postat av: JYTTE

Anonym : Tillbaka ? Yes :D
Tack för tipset jag är ju efter som vanligt, kanske lite mer nu är förut..

"Finns det nåt som vi garanterat aldrig kommer få se från Lagom?
- Stora fula logotyper. Vill du vara real, gör en backjump på Ropsten. Den sortens reklam och exhibitionism hör hemma på gatan."
Bra svar tycker jag som går runt i Ksss-tröja ;$;D

2007-11-06 @ 19:27:55
URL: http://jytte.blogg.se
Postat av: Anonym

Tillbaka!
Ska försöka hålla dig uppdaterad när jag hinner ;)

2007-11-07 @ 17:04:30
Postat av: JYTTE

Gud va kul, har faktisk6t saknat dig och dina anonymatips :$ :)Det tackar man för !

2007-11-07 @ 17:11:24
URL: http://jytte.blogg.se
Postat av: Malin

Naawww du är jue för söt lilleste Jytte ^^
HAHAHA, gha vilken fin bild :o

p.s Är det någon som rör min lille jytte så får dom med mig och göra...d.s xD

2007-11-07 @ 18:53:34
Postat av: JYTTE

Malin : Heheh gullunge ^^
I know, riktiga snygga fotomodeller, två saker jag vill ändra bara, ta lite fondation på dina läppar och lite tandblekning på mina tänder sen så xD
Jao jag lovar hon nyps jävligt hårt så bråka inte med malin ! xD(L)

2007-11-07 @ 19:25:11
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0