Nacka mediagymnasium .



Morgon igen folket och jag såg nu att jag ej bloggade så mycket yesterday, det berode nog på att jag var på öppethus på mediagymnasiet i Nacka .  

Tyckande om skolan då.....
Bra och chill lokaler som var mkt mkt fräscha. 
Coolt folk med egna stilar (men skulle inte passa in där)  
Man fick lunch kort på 40 kr varje dag så man kunde dra till donken (minus där, vadå tjock?)
Verkade kul med foto och film men journalistläraren var väldigt skum och otrevlig

  image1110

Men jag ska inte gå där, för jag ska i så fall söka in för att få bra grunder till journalistik med det verkade lite oseriöst där om man säger så. 

Håller på att välja mjukiskläder för dagen, kanske lägger in en outfitbild om man har tid och så . 

                                                                         ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0