Saw och gymnasium .


image1113
Sitter här hos Malin och Maja och vi + några andra ska snart åka in till Sthlm och se saw (kommer garantert kissa i byxan).

Bloggade inte igår för hade inte tid, var i stan med sis och shoppade.
Onödigt eller inte så handlade jag upp hela barnbidraget på löshår, fast köpte dok lite andra grejer också som hårfärg och smink . Men inte ett ända klädesplagg så det är jag lite stolt över.

Nu på morgonen/lunchen har jag vart i Nynäshamn och kollat in deras gymnasium och jag har nu nästan bestämt mig för att gå där, Natur blir det i så fall. 
Verkar ha så bra sammanhållning där och då har jag chans att söka till Forsmark när jag går i 2:an, vilket skulle vara kul ! 
Malin och Maja är också inne på natur nu, men vi får alla se hur det slutar. Jag ska ju åka till wendelahebbegymnasiet och kolla läget också.  

Men slutsnackat om gymnasieval, hur går det med snookarna ? :'(  
Har dom splittras? många tror det och om man ska tro på rykten så är det ju så men vill inte tro, vill veta ! 

Men måste dra nu och sminka klart fejan, ses darling <3  
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0