Tisdagkväll .



Sitter eller rättare sakt satt och kollade på MADE i mjukispysiskläder och käka maltersers (från london).
Är helt jävla kär i maltersers, jo du vet dom där runda choklad grejerna, mumsiga !

Men nu är dom slut och det är MADE också, så undra vad jag ska göra nu ?
Hmm... städa rummet och sminka av mig helt kanske.

image1077

-Lite mobbat, men sitter här och är flum för mig själv .

Ska önska mig en sån där emokamera i julklapp, sån där dyr som alla emosar har och tar coola foton med, för min suger verkligen !

Ja, hur vart det med städningen då?
Nej, kom precis på att det är ju Tisdag idag vilket betyder Betty och Dh, fan rummet får vara stökigt en dag till eller två kanske . 
 
                                                                      ♥   

Kommentarer
Postat av: casandra

hahaha emokamera, ganska sant söta jytte:*
men jag är inte emo och jag har en sådan kamera hahah(A)

2007-11-07 @ 19:03:07
Postat av: JYTTE

Cassie : Thihi :D jao dom har ju typ såna.
Nej du är ett undantag :D

2007-11-07 @ 19:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0