Fredag och Disco .



Sitter här och plattar håret (vilket som är det omordernaste man kan göra i höst men shit samma) .  
image1025
Idag kommer man ha fullt upp med Prov, inlämning och sedan knattedisco på kvällen, kommer nog bli as kul för dom små !   

Orkade inte blogga yesterday, Isabella var här och såg på Anna Skipper och en brat utan mage som skulle sluta dricka och äta, kulig var han ! 
"Det ser FRÄSCHT ut" och  "Jag känner mig som en ettagluttare" var något jag och Issy skrattade åt och så sa han ju asså i varje mening.
Fixade Mickis blogg igår också, vart nöjd och det såg ut som hon också vart de.

Nej, nu måste jag fortsätta platta min kalufs i mitt rum istället och kolla på lite the voice/ztv, Ha en super Fredag !




                                                                                     ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0