issy på nattbesök .



Har ej hunnit blogga idag så tänkte slänga in ett inlägg lite snabbt nu.
Har vart i sthlm med Malin, Maja, Petra och Issy (eller vart jag och Issy) .
Shoppade två st tröjor på bikbok för 99 kr (fynd), ena var lite omlott  och jag fick en känsla av snook där jag såg den så därför klippte jag till .

Nu ligger Issy i min säng och har somnat så passar på att blogga lite när hon tar sig en lur.

image988

Sry med sovande bild på dej Issy men du ser så kulig ut när du sover !

                                                                        ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: ja hon har verkligen tuR!!

2007-10-20 @ 00:00:36
URL: http://quteis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0