Sista dagen innan London .



Imorron åker jag till London och det är mycket som ska göras innan kvällen.

Jag måste..
♥Packa
♥Ringa om Praon (själv eller med Danne får se hur det blir)
♥Fixa naglarna (sönder bitna efter gårdagens film)
♥Sy in knapparna i min jacka (kanske inte behövdes skrivas men annars kommer jag aldrig ihåg de)

Sen också åka till hjärtat Denise och få mitt hår fixat men först måste jag ringa henne men får vänta ett tag så hon får sova ut.


image1036
Okey, men filmen igår då var bra, men jäkligt läskig och jag satt och blundade under hela tiden.
Den hette 1408 och handlade om en kille som jobbade som författare och skrev om hotell som var hemsökta.
Och då hamnade han i ett rum som ingen hade överlevt mer än en timme i och så hände en samma flummiga grejer, måste ses för den är sjukt svår att förklara.

Jag förstår inte hur folk bara kan sitta och titta på rysare som om de kollar på en komedi (speciellt på bio).
Själv satt vi tre och kramade om varandra och skrek till när det var läskigt det gjorde ingen annan i biosalongen (?) weird !
 
                                                    ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha usch.. Jag såg the grudge på bio och höll på att pissa ner mig XD btw, har det toppen i London. :)Är gryymt avis..

2007-10-31 @ 10:11:05
URL: http://www.issabeel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0