Helg a la Jytte .



Har inte haft tid att blogga på ett tag nu så jag tänkte ta och uppdatera bloggen lite med helgens händelser .

Fredags var jag i haninge med Denise och handlade, vart dok inte så mkt saker med hem som tur va .
Sen sussa jag hos henne från Fredagen till lördagen då vi fick gå upp klockan 9 (!) för att åka till våra härliga jobb .
Jobbade i några timmar och skyndade mig sedan hem och byte kläder och fixade mig för att sedan ta P-tåget till Sthlm, hade 20 minuter på mig (!) .

Aja inne i den kära huvudstaden så åt vi (jag, Sara och Sandra) och gick till Lava där det Battlades för fullt .
Sen vandrade vi till söder och jag hade såå ont i mina stackars fötter !

Flickorna sov hos mig och nu vaknade ja av att de skulle till bussen, så ingen sovmorgon denna helg heller .  
Just nu är jag trött som fan men kan inte somna om :(


Men ändå en kulig helg, Tack flickor ! 

                                                                                                  ♥

Hänt något kul för dig i helgen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0