Tackar för ny frilla .



Idag har Denise fixat mitt hår, så nu är det 10 cm längre.  
Vart jävligt mycket strul med att vi ej hade snoddar så vi fick cykla ner till Michelle och tigga lite hästsnoddar till mitt hår.  
Men jag vart super nöjd ! 

Bilder på före och efter
(ej sminkad och fixad på dagensfoto)

                               Före                                                     Efter
      image915image914

Lovat Denise nu att jag ska bjuda henne på en capricciosa (eller hur de stavas) och en cola i kungshallen som tack !

Imorron blir det skola, usch fy blää !
Men nu ska jag ta och fixa naglarna och brynen och digga bästa låten . 


                                                                        ♥

Kommentarer
Postat av: Denise

Sweet med pizza och cola. Du vet hur man ska charma mig ;)
Pussen gumman!
Ps: Du har den klart snyggaste frillan =)

2007-09-09 @ 21:03:23
Postat av: Lotta :)

gud va fint hår ,,
:D skit fint ju !

2007-09-14 @ 13:08:06
URL: http://elvanderlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0