Tisdag 18 sep .





Skola ! Usch, men efter ska jag till Malin och Maja för sedan fortsätta ner till Nynäs där vi ska dansa med Sofie
Ja du hörde rätt, jag Jytte ska dansa ! Hej kom och hjälp mig !

Jag kan dansa på disco men utanför en rökig lokal så är jag kanske osäker på om jag har några skilz .
Men det får jag nog se idag klockan 6, önska mig lycka till ! 


Nu måste jag sminka mig    ......


                                                                                                              Ha det <3 



Föresten, har skolfoto imorgon och ska skämtfoto också, någon bra idé på vad man kan vara ?   


                           



Kommentarer
Postat av: madelou

ja, jag ska dit 10 januari fasst vi ska bara dit en torsdag till söndag för att shoppa :)
En idé är ju att alla killar klär ut sig till tjejer, och tjejerna klär ut sig till killar.^^

2007-09-18 @ 16:53:23
URL: http://madelous.blogg.se
Postat av: Anonym

Min klass vaer hiphopare :P Fast det var ju liksom bara för att de flesta i min klass inet vfar hiphopare :P

2007-09-18 @ 19:07:23
URL: http://blueberrydelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0