Älskling jag är hemma nu .




Hemma
från Vänersborg nu med blandade känslor.
Vet inte vart jag ska börja men om jag börjat med nått så kommer väl resten.
När vi åkte ner till Vänersborg fick vi höra att min mormors man som har varit som en morfar för mig hela livet var död. Han hade dött bara timmar innan vi kom ner till mormor så ni förstår säkert att helgen vart lite annorlunda.

Men Lördagen vart lyckad när vi skulle på Fairfest och se Neverstore, dom var grymma !
Så nu är jag deras fan på 3 låtar iaf (A)
På kvällen träffade vi några roliga Östersundsbor som var där och spelade hocky så denna Söndags morgon började med att vi gick en snabbis och tittade på när de spelade.
Sen åkte vi hem idag och när vi var hemma kom Magnus över lite snabbt .

Fuck, livet är svårt och jag vet inte om jag ska vara glad eller gråta.
Det ska bli skönt med skola imorgon och få träffa alla vänner man saknar. 
 
....

Nu hade jag tänkt sova och jag hoppas att.. jag vet inte vad jag hoppas men nått hoppas jag på.

Kommentarer
Postat av: fredrika

Neverstore satt precis framför mig och en kompis för några månader sen i biosalongen på heron city XD :)
HAHA . inte så intressant men XD

2008-04-09 @ 12:22:50
URL: http://fredrikarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0