Härligaste dagen .



Känner mig som en tant just nu för stunden.
Sitter och syr och fixar med mitt ny köpta löshår och dricker iste.
Irriterar mig till tusen på skithåret och alla jävlar som skriver på msn.
Får väl skylla mig själv att jag är inne på msn men jag har faktiskt status som upptagen, folk borde förstå att man är lite upptagen då.

Men men slut på gnäll och nu till lite positiva saker.  
Jag säger bara vårväder i Sverige denna Måndag och jag tror inte att jag är ensam om att tycka Sthlm var finast idag. Folket som låg och solade överallt med tees och brillor fick min vårkänsla att komma fram.

Jag shoppade inte så mycket men det var ju löshår och sedan ett fodral och mascara.



image1549

Nu ska jag fortsätta svära över det fuckade löshåret och snälla lova mig att du inte gör samma misstag som jag och bli beroende av extensions. 

                                                           ♥

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Vad fina grejer du har köpt!

2008-04-21 @ 19:43:18
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0