Jag har en ängel på min axel men en djävul i mig .



Lite snook dåe...
Vet ju inte så mycket om vad snookarna håller på med nu.
Det är väl Lagom och solo som gäller för killarna så här dags på våren.
Men fick tips om att A-ray är med och lägger lite rapps i Paragons låt Balans.
Har tyvärr in hört låten men har hört ett smakprov på Kingsize Magazine .
Jag får fösöka ragga tag på låten för den verkar fett najs.
På albumet Glöd kan du också höra Adam Tensta.

Har också köpt tidningen Frida nu och är ägare av en snook-poster, den var liten menmen man kan ju inte få allt.
Tack för dej som tipsade ;) Älskar tips very mycket people. 

Skulle vara lite najs att se snubbarna på stan nångång i vår/sommar. 
Aja Peace and Love och hoppas din Fredag blir bättre än bra .

image1555

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hej!
I mitt senaste inlägg kan du svara på frågan "Hiss eller Diss". Skriv en kommentar i min blogg i det inlägget vad du tycker. :)

Ha en trevlig fredagskväll!

2008-04-25 @ 19:33:00
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se
Postat av: Malin

Haaallloo :) Är det i det nya nummret, nummer 8 som snook är med i ? Isåfall pallrar jag mig iväg och köper ! :)
Kram

2008-04-26 @ 15:33:17
Postat av: JYTTE

malin: Hallu där :P yesyes nr 8 får man med en poster på snookarna ;)
Peace

2008-04-27 @ 18:48:27
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0