Kanske ger hon kärleken en andra chans .



Imorgon har vi studiedag och det betyder shopping.
Ska nog köpa nya extensions för håret är ju inte najsast nuförtiden.

Nu ska Jytte gå och lägga mig i sängen och titta på some film, visst låter det soft?
Men först ska jag slänga upp min nya favorit låt som jag spelar om och om igen.
Låten är en från Afasi och Filthys Fläcken och heter Natten till Idag.
 Det är texten som är bra så lyssna en extra gång.

Afasi och Filthy - Natten Till Idag


Vi hörs imorgon jue tills dess så får du simma lungt ;)♥

Kommentarer
Postat av: mathias

sweet. länken funkade dock inte.
men om du vill får du gärna skicka den via msn;
[email protected], adda or die trying :)

big up, m.

2008-04-21 @ 08:48:21
URL: http://www.tizor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0