Tisdag - kväll


God kväll får man ta och säga.
Idag har jag varit i Sthlm med Daniel efter skolan och vi åt lite och shoppade.
Jag köpte inte så mycket grejer typ ett par skor och lite annat smått.

image1534

Skorna kom från Skopunkten och jag fick dom för 199kr jag fick nån slags rabatt på 50kr, inte så mycket men alltid nått.
Sen var det Dj-kurs och jag börjar vänja mig med den höga musiken nu faktiskt.

Just nu tittar man på DH och ingen har väl missat att favorit serien har börjat igen *glad*

Nej nu är nog reklamen slut bye bye ♥

Kommentarer
Postat av: nettan grääs

Alla köper mina dröm skor! Fy!
btw..blogga mer du suger ju på att blogga :( (inget illa menat) sköt om dig

2008-04-15 @ 22:09:29
URL: http://nettangrz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0