Tisdag - SL


image1552
Ursäkta den super dåliga uppdateringen denna dagen.
Haft fullt upp så det får jag väl skylla på.

Skola som alltid och sedan blev det Nynäs med Magnus.
Bussen hem gick inte hela vägen till mig så jag skulle bli tvungen att vänta på en ny buss, dok bara 10 minuter så det var lugnt.
Fast busschauffören som hade kört bussen som jag åkte med byte av med en gubbe. 
Han körde fram till mig i sin SL-bil och sa att han kunde köra hem mig.
Så han åkte helt i onödan 6 km för att jag skulle komma hem och sedan körde han tillbaka.
Det kallar jag snällt och jag tackade ett flertal gånger ;)

Har också hunnit med att gå på Dj-kurs idag och det var soft like alltid.
Men men nu när alla Ugly Betty och DH grejer är över så ska jag nog krypa ner i min säng och sova lite. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0