En dag som denna behövdes.


Jag tror att måndagar har blivit favoritdagar. 
Allt gick fint idag och tanken på att det snart är lov är underbar. 
Man märker att alla är glada för att deras morot snart är nära. 
Vi i klassen talade oss till oss en ledig dag nu på torsdag. Det kallar jag bra.
Idag hade vi vår sista japanska lektion för terminen och då fick vi smaka japansk mat och titta på en sjukt knasig film.
Japaner är nog det knasigaste folket. 

Men innan veckan är över har jag några saker som måste fixas. 
Imorgon har jag inlämning i Samhällskunskapen samt prov och sedan också uppspelning i Dramat. 
Och på fredag ska ett historia arbete vara klart.
Men det känns ganska lungt med det arbetet för stunden. 
Det som oroar mig mest är det imorgon. 
Skulle egentligen behöva plugga röven av mig ikväll men Magnus ska komma hit. 
Han får väl hjälpa mig med pluggningen. 



Kommentarer
Postat av: Friiida

Fan vad vi är bra som fixade en ledig da' (haha rim)



:D <3

2008-12-16 @ 10:52:10
URL: http://mangosorbet.blogg.se/
Postat av: dan

hata måndagar XD

2008-12-16 @ 17:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0