Hejsan hoppsan lillebror.


Har inte bloggat på ett tag, jag vet. 
Jag har inte haft lust den senaste tiden. Jag har faktiskt int haft lust med så mycket. 
Men nu har vinden vänt och det ska börjas att blogga igen. 
 
Vaknade för någon timme sedan som den morgonpigga jävlen jag är. 
Fast inte mycket har hänt nu när jag har varit vaken. 
Jag har bara tagit en dusch och bestämt mig för att sända iväg ett sms till Dan så han vaknar han med. 
Igår lurade han i mig att spela nått knasigt spel på 360 och jag måste säga att jag har oanade talanger inom detta med att döda aliens. 
Aja ska över dit igen snart men först ska jag klä mig och fixa lite saker. 


Bild sen förra julen då jag och systern ser måttligt glada ut. Jag testade min julklapp volumaster. Volum vart det iaf. 


Kommentarer
Postat av: dan

... talanger och talanger (not) xp

2008-12-23 @ 18:04:40
Postat av: Geten

nått spel? nått spel!?! HALO är inte "nått spel" och det är definitivt inte knasigt!



haha kände mig lite dryg och var bara tvungen :P

2008-12-24 @ 00:40:09
Postat av: dan

helt rätt get ;P

2008-12-30 @ 18:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0