1 år kvar till julafton.


Tillbaka efter en julafton. 
Jag blir lite förvånad när man märker hur många som har varit inne på datorn på julafton. 
Jag kan stolt säga att jag endast var inne en gång och det var för att ladda över bilder till datorn.
Men men gårdagen var mysig. Jag fick inte så många julklappar men jag hade inte heller önskat mig nått.
Men likt alla andra jular så hände det inte så mycket. 
Man vaknade av God Jul-sms, man åt sjukt mycket mat och godis, man fick presenter, tittade lite på Kalle Anka.
Men på kvällen blev de vuxna som galna och slängde sig runt med wii. 
Varje jul får hela familjen en julklapp och i år blev det då wii. 
Sen kom Daniel förbi och först blev det tv-spel men det slutade med att vi tittade på Scrubs. 
 

Lite bilder från Julen på b.l.a mormor, världens fulaste julgran, folket och en väldigt glad Jytte. 


Kommentarer
Postat av: emma

vart har du köpt jeansen o va kosta dem?:)

2008-12-27 @ 00:07:40
Postat av: JYTTE

Köpte dom på Gina tricot för 499kr :)

2008-12-27 @ 16:19:36
URL: http://jytte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0