Beauty and Fame .



Mcdonken-mat i magen efter besök på gymnasiet.

Gymnasium verkade bra, man fick lära sig att fixa hår, naglar, make up och mode.
Man fick också lära sig ämnenas historia och det verkade fett kul ! Älskar allt som har med skönhet att göra.
Det var dok inte stort, tar in 32 elever i think .

Där och var på besök var det en tjej med hennes kille (?) som såg lite hmm... töntig ut men hon vart super fin efter att hon hade blivit sminkad. En fjortis med 5 lager smink med sin kompis och de kom ifrån Stockholm, alla ba Ohh !*not* Sen kom det in ett helt gäng som kom från Hovsjö, gillar inte Hovsjö ! Har vart där en gång och kommer aldrig åka tillbaka dit. De stannade där i ca 5 minuter och sen gittade dom.

Men jag tror att jag ska gå på wendela hebbe det var mer min stil skulle jag tro :)
Maja ska söka till dethär gymnasiet och de tycker jag är bra för det var verkligen hennes stil !

     image1338

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0