Busschauffören gjorde min dag .


När jag var i Västerhaninge för besök i solariumet så var det kö, attans för jag hade bara 20 minuter till bussen skulle gå. Missade såklar bussen och bestämde mig för att ta P-tåget till segersäng och ta bussen där ifrån. Smart tänkte jag men det gick såklart ingen buss, man bor ju på landet people.
Ringde pappa och han var på väg hem men lite väll långt bort så jag började traska han skulle ta upp min på vägen. Där går man i ballerina skor, ljusgråa mjukisbyxor och en otymplig fjollräven och ska traska 6 km hem på en väg som en full med lera. De håller på att bygga ut nynäsbanan så grävmaskiner åker fram och tillbaka och gör vägen skitig, mysigt !
När man hade hoppat i diket ett par gånger för att undvika lastbilarna och maskinerna så kom en Kerstins taxibuss till min räddning.
Fett snäll var hon som tog upp mig, vart så glad för att jag slapp gå :)

...



Dagens outfit ..

Tee, hm
Bälte, hm
Kofta, cubus
Strumpbyxor, vet inte vart 

Har klippt upp håret och färgat det ! Kanskar inte syns men jag vart nöjd, lättare att fluffa upp. 







                                                                       ♥ 

Kommentarer
Postat av: Proma

Fan vad fint hååår :D

2008-02-08 @ 21:36:39
URL: http://www.metrobloggen.se/proma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0