Dåligfantasi-rubrik .

image1368

Slutade tidigare idag pga att våran so var inställd, sweet !

Vart ute och tagit en jogg och duschat, vilken dålig kondition man har säger jag bara.
Förut sprang jag flera gånger i veckan och nu orkar man inte ens runt lilla varvet, det suger !
men ska ta tag i mitt joggande och börja gå ut 3 gånger i veckan och springa.

har hunnit med att städa lite också och snart ska jag fortsätta att vara duktig.
Just för nuet håller jag på och fixar med bloggar i en underbar outfit, rosa pyjamasbyxor, gul topp och en handduksturban på huvudet NAJS !



Nej nu ska jag fortsätta med det jag gjorde .

Kommentarer
Postat av: Susanna

Kan inte du slänga upp en bild på din balklänning? :)) Eller ären hemlig eller nåt ? ;P (L)

2008-02-18 @ 18:10:09
URL: http://ohsussu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0