Datanörden själv.



Aj sitter här igen och chattar bort tid, inte bra inte bra.
Borde nog gå och göra lite läxor, plugga inför prov eller bara ta det chill framför tvn.
Inte bra att sitta här vid datan för mycket det vet ju varenda kotte, right?
Nej, nu bestämmer jag att efter det här inlägget ska jag ta och stänga ner dumburken för kvällen.

Imorgon så ska ju jag och Min syster Jessica in till Sthlm och shoppa. 
Längtar mer än mycket efter shopping för det var ett tag sedan man begav sig ut på stadens gator.
Eller det var en vecka sen och för en lantlolla så är det inte så länge sedan men men ...

     image1380

Sista inlägget för kvällen dåe men ni får simma så lungt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0