Lördag .




Först och främst vill jag säga ursäkta så mycket för att jag inte har bloggat sen i torsdags, Fy Jytte !

Igår var det fest i mitt hus och vänner var här.
Det var mycket lyckat eller jag om man bortser från några saker.
Det varkade också som om alla andra också hade det kulit.
Tänkte slänga in bilder men alla blev jätte dåliga så ska fråga folk efter bilder, slänger in det kanske senare.
Nettan och Isabella sussande över och idag åkte jag och Nettan till Sthlm för shopping.
Jag köpte inte så mycket bara...
En tröja
Ett par skor
and make up från Hm

Tackar för en trevlig lördag Nettan <3

Nu ska jag byta lakan i min säng för det är alldelse grusigt i sängen, vad kan ha hänt där tro ?
Ska ringa Isabella som ska komma hit och vi ska ta det bara mys.

Jo en till P.s-grej jag ska aldrig mer ha fest, usch vad vi har städat !

                                                                          ♥

Kommentarer
Postat av: nettan grääs

tack desamma för en trevlifg fredag p lörsdah :D

2008-02-23 @ 19:38:03
URL: http://aallstarloser.blogg.se
Postat av: Maja Malin

Tackar för en kul fest =D

2008-02-23 @ 19:57:11
Postat av: Graniis

det var en underbar fest jytte :D

2008-02-24 @ 20:28:35
Postat av: Cassandra

tack för fredags!:D

2008-02-24 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0