Slut ?



Ikväll ska jag nog vara med vänner men nu håller jag på att fixa bloggar.
Trodde syster skulle komma hem idag men det var visst imorgon, typiskt !

Läser en grej om Veronica Maggio i Damernas.
Brukar inte läsa den tidningen men mamma tog hem det till mig för hon vet att jag är intresserad om allt som rör med snook eller deras flickvänner.
Men något knasigt...
"Familj: Mamma, pappa, syster och bror"        ingen pojkvän eller Oskar (?)
Har de gjort slut ? Efter Jytte är men en glad Jytte isf .

Föresten fick jag reda på av min kompis att Dannes tjej jobbar tlsm med min kompis mamma.
Det är samma mamma som var arbetskamrat med A-rays pappa också, vilken lyckost !


Nej nu måste jag fixa och trixa med bloggar, Ha det <3

image1329

Kommentarer
Postat av: JOhan

oksar och veronica har aldrig varit tillsammans väll? utan bara dejtat? ja fråga dem om de skulle bli klar me kollektionen snart och svarade dom absolut !

2008-02-01 @ 17:39:21
URL: http://kichorn.blogg.se
Postat av: SOFIA

åååh, vem
är hans flickvän? vad heter hon?

2008-02-01 @ 18:20:09
URL: http://sofius.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha ja visste inte att de varit tillsammans oscar och veronica ? ;)
Den mamman måste dö av lycka hela tiden haha

2008-02-02 @ 16:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0