Sunnerbyskolan .



Min skola, inte en skola som din för jag bor på landet och vet allt om alla.

Det är verkligen på det visset och jag har kommit på att jag en stor ryktesspridare, not good !
Vet alla rykten om allt och alla det är nog bara för att jag är så nyfiken, oj vilket erkännande !
Det brukar vara så att man sitter och snackar med en diggare och så kommer en kisse glidande förbi och kommentaren kommer "visste du att han..." .
Då händer det för ofta att man redan veta det och då kmr frågan "vem har sagt det?"
-Joo Anna-Stina, svarar diggaren och då kommer man ju på att det är en själv som har sagt det till Anna- Stina.  
Fast jag brukar faktisk fråga den utsatte om det är sant, fast då är det inte rykten längre ?
Då är jag nog en faktautspridare och det är väl inte så farligt ?

Nu blir nog inte Amg glada men det är sant !
Fast det beror ju kanske på att man bor i en by, även vuxna är så här.

Något annat som är typiskt för min skola är trender.
Förut sprang folk runt i en vecka och sjöng på reklamen Unibet talala, finns fortfarande såna snubbar kvar som lider av den trenden.
Just nu är det gummisnoddar som gäller, alla jävlar springer runt med snoddar runt armen och skjuter på välvalda offer.

Och vår rektor tror på nått konstigt vänster att vi håller på med fight clubs.
Vilket vi absolut inte gör !
Så ni ser så är inte bara vi ungdomar som håller på med det där med ryktesspridning.

                    image1342
             Min skola är lite speciell men fett kulig ändå people .

Kommentarer
Postat av: Natalie

Cillas blogg blev underbaaaar :) gör GÄRNA något sånt ;D

2008-02-08 @ 19:51:19
URL: http://favoritnattas.blogg.se
Postat av: Sarah

Hahah äkta sunnerby! xD Mer likt kan de ju inte bli! xD Men bor man på landet och typ är isolerad från omvärlden så blir det ju så :P Hahah

2008-02-09 @ 08:45:25
URL: http://sajjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0