Torsdag .




Godmorgon Godmorgon .

Igår var det min stora dag (a)
Så det är en 16 årig Jytte som sitter här och tänkte blogga lite .

Var sjukt trött igår så förstår inte att jag vaknade halv 8 av mig själv !

I Tisdags så åkte jag, Malin, Maja och Sara till åland med kryssning, det var fett med kul . 
Ville inte gå i land i Stockholm utan ta en runda till när man ändå var i farten .  image1402
Hemma i Sorunda vart det tårta med släktingar och Isabella kom och sa Grattis och sussade här.
Vart lite rädd att flickan min var borta i morse för det låg ingen i sängen men hon hade visst hoppat ut i soffan.
Snarkar jag ? maybe

Idag ska vi nog kanske shoppa i sthlm om Isabella är på.
Har fått endel pengar som vill stå för lite shopping .

Va
d fick jag då i födelsedagspresent ?
◊Money money
Kajal och eyeliner
◊Bok, vill någon få mig smart ? 
◊Dj-kurs !  Fett glad jag är, börjar på Tisdag men det är lite läskigt på samma gång

Ska gå och käka lite tårta, mums <3

Kommentarer
Postat av: madde

Grattis i efterskott! :D

2008-02-28 @ 13:51:14
URL: http://maddesvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0