Bloggdesignhjälp ?




Sitter här och plattar håret medans Malin läser lite tidning, vi ska när som helst börja fixa oss för kvällen .  
det är ju Grammisgalan som står på schemat och jag är fett glad och stolt över att vi ska dit :)

Det är lite people som har frågat om designhjälp och det skulle vara jätte kul att få hjälpa folk men jag är inte värst duktig...
Kan bara grunderna och så men om du känner att du vill att jag ska fixa din blogg så skicka ett mail med lösenord, mail, bilder och önskemål om hur du vill ha det, så ska jag göra mitt bästa ! 
( <------ mail står under min profilbild)

Aja slänger nog kanske in en outfitbild sen men ha det <3

Kommentarer
Postat av: beatrice

okejokej :) vart ska jag skicka bilderna och sånt? har ud någon mejladress? :)

2008-01-09 @ 17:15:08
URL: http://beatriceeklof.blogg.se
Postat av: beatrice

jag hittade jag har skickat mejl nu :)

2008-01-09 @ 17:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0