Drömman ?



                                                  Min drömPöjk <3

Blivit utmanad av Sussulin !

Du ska skriva hur din drömman/drömkvinna skulle se ut och du fick bestämma själv. Detta gäller både utseende och personlighet samt intresse och liknande. Sen ska du utmana så många du vill.

De här jag ska jag nog klara galant ;)

Utseende :
Fina händer, me like ! Bruna ögon och brunt hår. 
Frisyren spelar ingen som helst roll sett killar med dreads och afro som har fått Jytte att dregla .
Bara natuligt hår är det finaste, ingen fjortisboy-style som mina vänner gillar .  
Men en rak och stor näsa är ett stort plus, låter weird men har en fling för sånt . 
Ska se glad ut för det faller jag plattask för :) Söt är ordet !

Personlighet :
Han ska få mig att skratta och vara omtänksam.
En tönt är det jag gillar och verkligen ingen badboy. 
 Inte falsk för man är omgiven av så många falska personer .
Söt är ordet här med ! Söt personlighet uknow.

Intressen : Har absolut inga krav här !
Skulle vara kul om han hade samma musiksmak (för musiken betyder så mkt för mig) men är egentligen inget jag bryr mig om.

Övrigt : En härlig kille helt enkelt !

image1214


Roligt test så jag utmanar alla som vill,
 men vill egentligen utmana Malin och Maja men de har ingen blogg, attans ! :)


Kommentarer
Postat av: Julhia

haha inte helt olik danne ;)

2008-01-08 @ 20:04:30
URL: http://Juulez.blogg.se
Postat av: dandaman

d e jue liks magnus xP

2008-04-26 @ 20:02:31
URL: http://dandaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0