Fredag Idag .




Gomorgon Gomorgon !

Drömde typ en mardröm att  min fjollräven var borta och min mobil låg i fickan.
 Gunilla (en fd hatlärare) skulle hjälpa mig leta efter den nere på min skola som jag gick i som liten. 

Aja låter kanske inte så läskig men det var jobbigt, fast det var lite weird för jag drömde att det var sommar och skolavslutning (?)  

Idag ska jag mest ta det lungt och åka in på bio ikväll skulle jag tro, får höra med malin senare . 


                                                                                 ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ah, nästan!

Okej, nej, jag förstår precis.. Haha!
Sköt om dig!

2008-01-04 @ 12:25:29
URL: http://justmeanna.blogg.se
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHHAA, näää, är han!? Hoppas att han är en av dem som inte stirrar på småflickor då!!! Haha!

Tycker du? Det var kul att höra! Vill bli journalist! En vacker dag kanske... Sköt om dig!

2008-01-04 @ 14:38:48
URL: http://justmeanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0