Glasögon rädd .



Nej nu ska jag nog gå och kolla om min kära tv vill umgås. 

Ska till S-tälje imorgon och kolla synen :'(  
För snart så får man ju börja övningsköra och då måste man kolla synen så man inte är helt typ blind .

Det kommer bli fett läskigt för jag ska typ åka helt själv och tanten inne på blic kommer skrika: Nu fan ska du ha glasögon annars får du inget körkort !
Men nej då vägrar då får jag göra som snookarna och åka tunnelbana, buss och tåg !
För inga glasögon åker på min snook ! *bestämd*

Skriver kanske ett "God Natt" senare annars får ni ha det <3



Kommentarer
Postat av: nettan grääs

åh då kanske vi ses :D för jag ska ner på stan imorrn ;)

2008-01-06 @ 21:52:00
URL: http://aallstarloser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0