Kommentarsvar .



Hemma igen och skolan är slut för dagen ! usch vilken dag .

Jag skrev ju att jag skulle ta med lite grejs från Solos intervju med Big Danne .

...

Kan ju inte skriva allt och det tror jag inte man får heller, eller hur är det ?
Aja, de står att....

Hans mamma är en trejedel holländsk, kines och indones. A-rays pappa är halvsvensk och skotte.
 Den perfekta blandningen om man får tycka till lite ;D
Som kanske många vet så är han född i Kenya och flyttade som 13åring till Holland där han bodde i 2 år och sedan vart det Sverige.
Språk han kan är holländska, engelska, tyska, franska och Svenska ofcouse .
Det står också att Daniel inte läser sin tjejs sms för att de litar på varandra så mycket,
gullit !
Det viktigaste om snook, att de lägger snook på hyllan ett tag och att han läser grafiskt form.
Han tycker det är viktigt med att ta in nya intryck för då växer man som person.

"Den dagen jag gör musik som handlar om musik, börjar jag jobba på kassan på ica igen och det har jag redan gjort i ett par år"
Sen den vanliga frågan om deras näsor och samma vanliga svar också att han inte vet.

Mest sånt man redan visste men hoppas det var ett bra svar på kommentaren :)

Kommentarer
Postat av: nettan grääs

jytte i need your help sen :D

2008-01-15 @ 17:04:41
URL: http://aallstarloser.blogg.se
Postat av: Sandra

läsvärt inlägg..

2008-01-15 @ 17:46:59
URL: http://fashionbysandra.tjejsajten.se
Postat av: Lena

Jag tycker att den är värd att se =). Brukar gilla mer roliga filmer och även spännande thrillers, men en riktigt gråtfilm kan vara befriande ibland också, haha. Nu ska jag surfa runt å se om jag kan beställa boken någonstans...

2008-01-15 @ 20:18:45
URL: http://lenisen.blogg.se
Postat av: Johan

tack så hemskt mycket, dom är kungat snook är bäst ! lagom är så fränt och kihlen e president !

2008-01-15 @ 21:12:16
URL: http://kichorn.blogg.se
Postat av: Lina

Bra och kort fakta :)

2008-01-16 @ 17:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0