Tisdag och imorgon är det skola :'(



Klockan är 12 och min mamma väckte mig vilket jag faktiskt är glad över :)
Hon ringde och sa att jag kunde vinna grammisbiljetter genom att skicka ett sms och skriva massa grejer och klart som korvspad man gjorde det !
Brukar inte vinna på sånt där men vill så gärna gå !
men får hoppashoppashoppas och hålla tummarna en aning så får vi se om man får sitta i samma glob som Petter, Ken ring, Adam Tensta, Salem al fakir mf .

Idag är det sista lovdagen vilket jag firar med att inte göra något .
Tänkte åka och sola men mamma upplyste mig om att hon kommer hem om 4 timmar och då ska vi iväg till haninge och försöka med våld få tillbaka min väska. 
Måste äta frukost och duscha och mycket mer som jag inte kommer på juts nu så det hinner jag ju absolut inte med, en softJytte today :)  

                                                                                      ♥

Kommentarer
Postat av: Besarta

Jag vann en biljett till rockbjörnen på petters blogg :D Så du kanske också har lite tur :)

2008-01-08 @ 13:01:08
URL: http://bead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0