Tråkfredag ?



Hemma här framför min käraste dator, skoldagen var skit men jag ska inte gå in på detaljer :)
Är så fucking avensjuk på allt folk som var på rockbjörnen ! Jag äter upp er och ert suktande jag svär
 

Me like Petters tee, give it to me !



-Ursäkta för den dåliga uppdateringen av bloggen men skyller igen på att man inte har haft tid, säger Jytte och blir lite arg på sig själv. 

Menmen vet inte vad denna kväll bjuder på antingen blir det film hemma eller så ska jag med Malin och Maja och hämta deras helsinglandskompis Emma vid tåget, det lutar kraftigt åt hemmakväll.  
Imorgon ska vi iaf till Sthlm och shoppa och sen hem till dom med några andra, håller tummarna för en bra helg !
*Blir vad man gör det till*

Ha det bra och jag lovar på min gammelfarmors grav att jag ska bli bättre på det där med uppdatering !

                                                                                       ♥

p.s lovade ju bilder från gårdagens shopping dok vart det inte så mkt menmen alltid nått d.s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den finns och köpa :)

2008-01-26 @ 12:23:33
URL: http://bead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0