Står du för vad du tycker?



Gillar Onsdagar här på sommarjobbet.
För Onsdagar betyder att halva jobbveckan har gått och vi får in en massa tidningar som är mums att läsa.
Nått annat som är mums är att vi har lunch snart så min mage jublar för fullt.




Här i min blogg skriver jag om mina åsikter och det som berör mig.
Något som jag tycker är kul är när du tycker till här i min blogg.
Jag står för åsikter som jag skriver om och kravet för att jag ska publisera din åsikt är att du står för den.
 Så om du känner för att skriva en kommentar som innehåller en åsikt så kräver jag ditt namn och e-mail.
Om du inte vill ge ut din e-mail och ditt namn till mig så står du inte för vad du tycker och då är din åsikt inte så viktig anser jag.

Hoppas du förstår och tar åt dig, tack ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0