Torsdagen i Sthlm .



Hemma från den stora staden och med mig har jag ett par döskalle jeans och lite annat smått.
Annat smått står för hemliga eller onödiga saker så ni vet till nästa runda alltså.
Jag åkte in med min mamma och träffade ett par Vänersborgare.
Det var trevligt och extra kul för att Robin aldrig hade varit i huvudstaden förut, tänka sig.

Dagens ord är Gött.
Har hört ovanligt många snubbar säga det ordet idag.
Det var lite läskigt faktiskt för man började undra om man var på besök i fel storstad.
Jag har idag bestämt mig för att åka ner till Vänersborg i Höst och då kanske ta en tur till Göteborg också.
Det är mina planer för Hösten och kvällens plan är att sova/chilla ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0