Fredag - snart ledig



5 timmar kvar att jobba sen är det ledighet för Jytte.
Det har varit hårt att gå upp tidigt dessa mornar men igår fick jag ett smakprov på hur det lönar sig att jobba.
Fick lön för två dagar och jag kan inte säga mer än att jag är sjukt nöjd.
Fast denna gång ska jag inte köpa nån dyr Fjällräven för mina pengar utan spara för senare behov.
Eller jag ska köpa mig en ny mobil och shoppa lite men somsagt så ska jag spara mycket också.



Ikväll ska jag vara med Magnus om det blir som planerat.
Annars i helgen ska jag njuta av att jag är ledig!
Längtar tills klockan slår fyra så man kan få ta bussen hemåt.

Naw, nu spelas en super fin låt på radion. Blir lite glad i magen av den faktiskt.
Så länge folks ♥

Kommentarer
Postat av: Lexie

låter bra att spara :)

2008-07-18 @ 15:20:45
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0