En Onsdag med Malin .

En förbaskat härlig Onsdag eller hur?

Vaknade bredvid min älskade och vädret var finfint.
Magen gjorde eller rättare sagt gör ont fortfarande men men man får inte känns efter helt enkelt.
Efter att Magnus hade sagt hejdå och lämnat mig för denna gång så hoppade jag in i duschen och fixade mig på rekord tid.
Idag hade jag och Malin nämligen planer om Haninge, mys och lite shopping.
Vi träffades klockan 2 och fullföljde våra planer.
Jag hittade en plattång och en tröja medans duktiga Malin inte köpte nått.



På vägen när vi skulle ta och åka hemåt så gick vi förbi en butik som spelade ett par snookars låt Kommer ifrån.
Jag var klart tvungen att gå in och lyssna.
Men jag måste berätta att jag och Malin inte var ensamma med att stå och tralla utan det stod ett par andra killar och gjorde det samma.
Undra vad butiksbiträdet tänkte om sina kunder egentligen.
Fast sedan åkte vi hem till Malin och hon fixade min tumnagel som jag hade råkad haft sönder, klant?

Hoppas du har haft en lika bra dag som jag men nu ska jag nog ta och vila magen min ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0