Tisdag - vadå klaga ?



Jag behöver inte känna efter för att inse att magen gör ont idag med, attans!
Fast det onda i magen kommer och går likt det fina vädret har gjort idag.
Vet inte om man ska stecka eller om man ska vila inne i soffan så jag har gjort en blandning av de båda.
Sen så har jag försökt börja på en bok som jag fick på födelsedagen men den är lika dålig som Timbuktus engelska rap.
Funny Valentine heter skiten och jag blir bara irriterad fast jag fortsätter läsa ändå för att om 3 veckor börjar skolan och jag tror att bästa sättet att komma i form för en medialinje är att läsa.
Jag är verkligen ingen läslus men jag tror att om jag läser kanske ett sug att skriva saker kommer tillbaka lika så min fantasi.
Eller jag kan ju säga som det är istället. Jag får lite trist när jag solar så för att inte somna så läser jag.

Jag hade tagit en liten bild på en mjukis-outfit idag och så satte jag in minneskortet i datorn men sedan så stängdes allt ner, typiskt!
Nu när datorn är startad på nytt så tänkte jag ta ut och sätta in kortet men det gick inte.
För igår var jag hemma hos Malin och Maja och fick fina naglar fixade så nu kan jag inte ta ut kortet med mina långa naglar.
Livet är pinsamt right?




Kommentarer
Postat av: Dannemamman

Hallå, var det inte du som skulle ta en bloggpaus???

Många inlägg för att vara pausad...

Ah, alltid kul att läsa vad du/ni gör.

HM, ett elände med långa naglar - försök hålla dom fina i ogräslandet...

Danne skrattar och hälsar så gott från Ölandet.

Ha det bra//M

2008-07-30 @ 11:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0