Oskar Maggio ?

Jag mår lite usch så har legat inne i min säng och vilat hela dagen.
Känner att dessa tre veckor som är kvar av mitt sommarlov vill jag utnyttja till fullo så efter denna dag ska jag inte må dåligt inte.
 Idag kom mamma hem från Vänersborg och finns det någon bättre medicin mot onda magar än en mamma som har saknat en och gör allt för att pyssla om en?

Hörde du föresten att vårat favorit kändispar har förlovat sig?
Veronica och Oskar har nu byt ringar om man ska tro rykten.
Fast man förstod nog att detta skulle hända, före ingen har väl missat hur de nämner varandras namn var hela tiden i media.
Nu är bara frågan när de flyttar ihop. Fast varför skulle de behöva det när de bara bor några meter ifrån varandra i nuläget?


Nu ska jag äta och hålla tummarna på att det onda går över ♥

Kommentarer
Postat av: jaha

Tja, alltså det är deeras privatsak, men vart bor dom? och vart har du hört rykterna?

2008-08-01 @ 09:30:12
Postat av: JYTTE

Hejsan "Jaha", de bor i Vasastan i Sthlm om jag kommer ihåg rätt.

Jag hörde det av en som hade läst det i en tidning.

Ha en bra dag :)

2008-08-01 @ 10:04:47
URL: http://jytte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0