Torsdag .



Måste börja med att tycka till om gårdagens film.
Den var super! En favorit film absolut!
Grätt x antal gånger men log stort när jag somnade för natten.

Imorgon är det sista dagen på sommarjobbet och det ska bli ruggigt skönt.
Jag har tröttnat på att gå upp klockan 5 på morgonen och att vara tröttast när jag kommer hem.
Men som sagt det är bara en morgon kvar sedan är det sovmorgon och chill i en månad.
Sen börjar ju skolan och det blir tidigt igen, längtar inte!

Sitter och smuttar på min melonjus som smakar urk.
Fast jag dricker ändå för jag tror att jag har blivit smått beroende av just jus.
Jag som förut tvingade i mig apelsinjus till frukosten men nu kan jag gå förbi kylskåpet och bli sugen på ett glas.
Knasigt hur man kan förändra sin smak.

Peace ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Ah dom är snygga! Åh älskar den juicen

2008-07-17 @ 14:33:40
URL: http://w3sterd4hl.blogg.se/
Postat av: j

vad var det för film :P

2008-07-17 @ 16:21:42
URL: http://jahwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0