Vädret är fortfarande inte så fint .



Nu är denna arbetsdag snart slut, om 12 minuter om man ska vara exakt.
Jag ska hem, duscha, äta och sätta på en film.
Regn och usch väder är såklart lika med film.

Idag kommer Malin och Maja hem och vi hade bestämt att vi (+såklart Sara) ska ha tjejmiddag för att snacka skit om allt som har hänt.
Fast nu är jag så sugen på att gå och se SATC-filmen (utan franskt tal denna gång).
Så jag hade tänkt fråga brudarna om vi inte kan ta en sådan kväll istället.
Med bio, Sex and the city och flicksnack så kan det inte bli mer tjejigt, right?

Jag måste faktiskt erkänna att jag har blivit lite av en SATC-geek.
Innan jag såg filmen i Frankrike hade jag inte sett ett ända avsnitt av den kända serien.
Fast nu har jag och Magnus (stackaren) lökat halva säsong 1 och hela 2:an och nu väntar bara nästa säsong.


Bild - Sarah Jessica Parker, Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0