Shake it, shh shake it .



Såklart så funkade det inte ladda upp videoklippen, usch jag hatar internet ibland alltså!
Menmen nu ska jag gå och äta nått och sedan gitta för natten men här kommer lite annan musik som diggas för fullt.

Outkast - Hey Ya !


Denna video har ju sina år på nacken och jag kommer ihåg att när jag, Malin och Maja var mindre satt och skrattade åt att han eller rättare sagt The love haters hade ridkläder på sig. Vilken humor right?

-Saknar Malin och Maja som in i Norden! ♥

Kommentarer
Postat av: evelina

ÅÅÅH avis jag blir på dig din lilla filur :) Ja om dom kommer någonstans i närheten så räkna med mig! ;D ha en bra midsommar bdw :*

2008-06-19 @ 14:31:20
URL: http://enevelina.blogg.se/
Postat av: geten och holis

tja jytte,

har kommer en varm helsning fran malta. hoppas att du har det lika nice som jag och holis har det. vi har typ olika activiteter pa dagtid och det ar typ disco varje kvell sa det ar fult upp. igar sa sjong jag kareoke pa en bar tillsammans med en skaning XD fan vad vi sog, och i forrgar sa var jag och holis med i en transvestit talangackt XD har aldrig skamts sa mycket forr vi dansa i tjejklader och smink infor publik och jury XD nja hare bra och helsa polarna. over och ut XD

2008-06-21 @ 16:08:42
Postat av: JYTTE

Transvestiterna:

Men hallu :)Fan vad kul att höra att ni har det najs :P Ulala fett med kul! HAHAHAHA XD OMG! Ni får visa era trans-moves när ni komemr hem ;D

Men vi får ha en grillkväll när ni kommer hem så ni kan berätta allt kul som har hänt i detalj ;)

Fortsätt ha det bäst så ses vi ju snart :D Vi saknar er här hemma till tusen!

2008-06-21 @ 18:26:23
URL: http://jytte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0