Den lovade fortsättningen...



God kväll eller God Natt ladies och tjänstemän.

Nu har Isabella lämnat mig efter filmmys och kvällsbad så jag tänkte ta och skriva en fortsättning om Fredagens snook konsert.
Men ah efter jag hade fått prata med snookarna gick jag med Danne och Magnus runt och kollade läget, lyssnade på banden som spelade.
Klockan 21.00 sisådär stod vi vid scenen och väntade.
Från början var det inte många coolingar där men det kom fler och fler sen så var hela deras park full.
Klockan 22.20 stod vi forfarande längst fram och då satte snookarna i gång.
De hade inte med sig det trehövdade monstret fast de Jeppe Körsbär var med på scen och en känd Dj (kommer inte ihåg namnet) och en cool katt som slog på trumman, haha vet inte namnet på honom heller menmen det går väl att ta reda på om någon är intresserad.
De började med ett coolt intro och sedan kickade de igång med låten Kommer ifrån.
Snookarna spelade 9 låtar ithink fast Danne hade tidigare sagt att de skulle köra 10.
Daniel A-R levererade också fetaste freestylingen vilket vi gillade mycket.
Men detta uppträdande var verkligen speciellt för de hade så kul såg det ut som.
Som sagt så tror jag på fler spelningar efter denna, vi håller tummarna tillsammans right?
Efter var det autografskrivning och jag köpte mig en ny snook-tee (har nu tre st *stolt*) som jag fick autografer på, den ska upp på väggen imorn.
Sen så var vi alla trötta och åkte iväg till Vänersborg och såklart somnade man i bilen nästan på direkten.

Jag har försökt ta mig tid och läsa andra flickors bloggar, alltså som var där i Kinna och såg snook och upplevde typ samma sak som jag gjorde.
F
ett glad man blir när man läser!
Jag tror att alla hade det kul och jag hoppas att det blir mer snook framöver.
Det var en snubbe som frågade snookarna om de var på G med någe nytt och han fick svaret att Kihlen håller på med Veronicas grejer. Men så vet vi ju att han ska ju köra solo lite också så det är i luften också.
Men hoppas på nytt album kan man alltid!
Tog tyvärr inte så mycket bilder (jag vet, jag suger på det där med att ta kort) men ska langa in lite bilder och du som var där och tog snygga bilder kan ju länka till er blogg här ifrån vetja.


Bild - LÄNK

Videoklipp och bilder kommer (jag lovar) men nu orkar jag inte för nu vill jag bara kryppa ner i min säng och sova.
Jag kommer automatiskt börja blogga mer om snook nu så ni snook-diggare får gärna hålla koll här tycker jag.
Men sålänge Peace ♥


Kommentarer
Postat av: louise

åh. jag har jättemånga fina bilder från 13/6 :D

kan skicka på msn, addade dig nyss :) kul att man hittar fler som verkar brinna för snook, keep me updated om du får tips om några fler klipp från fredagen :D

puss

2008-06-17 @ 02:55:16
URL: http://adams-ray.bilddagboken.se
Postat av: Meggie

Du kan da i det mindste linke mig, når du tager mine billeder uden at spørge..?

2008-06-17 @ 10:31:12
URL: http://meggiez0r.blogg.se/
Postat av: JYTTE

Lousie: Najs najs najs :D

Såg det och blev glad! Klart lägger ner dom här i bloggen så fort som blixten ;) Peace

2008-06-17 @ 11:10:54
URL: http://jytte.blogg.se/
Postat av: maria

åh, Snook var så grymma i fredags, var där med (såklart)

2008-06-17 @ 15:29:29
URL: http://mariajohansson.devote.se
Postat av: Meggie

yes, or well.. It was my dad who took them. He has a canon camera, a pretty big one, so he asked the security-man if he could get in front. He asked if he was from the press, and my dad lied and told him that he was.. So he got in front ;)

Thanks for the linking, no hard feelings ;)

- cool blogg btw!

/meggie

2008-06-17 @ 16:48:16
URL: http://meggiez0r.blogg.se/
Postat av: isabella

TILL LOUISE!!!! Kan inte ja få din msn med, bara suktar efter fler bilder på snook från fredagen...det skulle va jätteschysst...

Please!

2008-06-17 @ 20:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0