En bra dag .



Hejsan hejsan .
Kom hem till Sverige igår men pallade inte blogga då vilket ni kanske förstår.
Ska skriva ett inlägg om Paris sen och lägga ut några av bilderna jag tog.

Imorgon är det bal och denna dag har allt handlat om denna bal.
Började med dansträning för alla nior, najs najs!
Jag och Magnus är riktigt bra dansare nu så ni får se upp på dansgolvet nu framöver people.
Sen drog vi hem till Malin och Maja för nagelfix och sedan åkte jag och Malin ner till nynäs för sistaminuten shopping och solning.
Jag köpte en klämma (30kr) till imorgon (vet ej om den kommer användas) och ett slags puder (169kr) till håret som ska öka volymen.




Varit en perfekt dag och jag är så glad att jag är hemma!
Ikväll ska mamma färga mitt hår och sedan ska jag testa klänningen med frillan jag ska ha.

Jag vill tacka mina läsare att ni har läst nu i veckan och ni som såg Magnus inlägg kan jag medela att jag ska fixa en blogg till honom (vare sig han vill det eller inte).


Nu ska jag titta på bilderna från Paris, pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0