Fredag .



God morgon.

Det är en tidig morgon för en ledig Jytte.
Kunde inte sova länge för magen gjorde ont, den gör alltid det nuförtiden.
Har inget kul att berätta förutom att var var och övningskörde igår kväll, fett läskigt !
Jag såg ingenting för det var så mörkt och sen var det ju halt också men det gick faktiskt bra.

Saknar snook så mycket, så mycket.
Snookarna har man alltid kunnat lyssna på och tänka på när man vill skita i allt annat men nu när man tänker på snook blir man bara ledsen.
Man ska ju bli glad när man tänker på dom snyggaste snookarna inte ledsen, right?
Har hört att Adams-Ray också kanske ska köra lite solo, hoppas hoppas !

Nu ska jag ringa Maja och fråga om hon kan fixa mina naglar.
Ikväll ska jag nog gå på bio med mamma, bara hon och jag sådär men får se om det blir så.

Vad tycker ni om musiken som jag har lagt in här i bloggen föresten?
Tänkte man kan ju inte ha en blogg om snook utan snookmusic.

image1490
Nej nu ska jag ta och slå tvillingarna en pling, bye bye:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kihlen var ju med på ztv igår. såg du det, jag missade :/
Förresten har du sett den här dokumentären med veronica maggio.
Snookarna dyker upp en stund :)

http://gptv.abcdn.net/abPlayer2/default.html?path=gptv.abcdn.net/My_Life_As...&playfile=16670_My_life_as_Veronica_27-arsfest_32596.pls&autostart=1&clipindex=0&volume=50

2008-03-28 @ 11:56:02
URL: http://bead.blogg.se
Postat av: Anonym

DANNE MÅSTE

2008-03-29 @ 13:32:19
Postat av: emma

herregud vad man saknar snook ja! adda gjärna :)

2008-04-05 @ 21:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0