Hos syster .



Tjenixen sixten,
sitter i min systers rum i Forsmark och ska snart åka hem.
laddar ner lite låtar och hittar några smaskiga saker.
Var jue på Kth idag på öppethus och det var jao mycket smarta people.
Visste inte vad jag skulle säga när de kom fram och började prata om madiateknik och civilingenjör, vet ju inte ens vad det är (?)
Men det var kul att se hur de funkade och så.
Jag vet inte vad jag ska gå efter gymnasiet men en sak vet jag dok och det är att KTH inte är en Jytte grej.

Igår var Nettan, Markus och Danne och tittade på film/melodifestivalen.
Det var fuckat strul med bussar, tåg och mobiler men jag orkar inte skriva ner hela historien för jag ska somsakt åka när som helst.

Håller tummarna för att det blir pizza på hemvägen men Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0