Okey för Isabellas skull .



Stackars Isabella min sköna.
Hon har fått stått ut med en halvnaken Jytte som har suttit här hela kvällen.
Min utväxt är nu färgad och det känns soft att slippa behövas påminnas varje morgon om sin naturliga hårfärg.
En riktig "Svartskalle" är man igen dåe, det säger alltid mina päron .
Funderar ändå på att kanske färga slingor eller nått så mitt hår ser mer "levande" ut, najs or not najs ?
Ska färga Issys kalufs imorgon med det ska bli mer åt det blonda hållet.
 O my god alla mina vänner håller på att bli blondiner ? Är jag utmobbad ? I think so damn !


Det där videobloggen dåra, skämmigt värre ....


Jytte.blogg.se
Uppladdat av snookistheshit


Som du kanske förstår då är jag lite flum och inte helt allvarlig .
Ha det så fint people <3

Kommentarer
Postat av: nettan grääs

ALLTSÅ SÖTNOS(L) :D

2008-03-02 @ 00:00:41
URL: http://aallstarloser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0