På svenskan .



Har svenska och sitter här med våra super goa datorer.
Varja svenskalektion dampar datorerna i minst en kvart.  När de startar om det gör de så hinner man bara skriva i 20 minuter endå, det suger.

Tänkte på en grej idag när jag var på väg till mitt skåp.
Då gick det en 7:a framför mig och hon gick inte så fint, hon gick lite som en grottmänniska.
Hon tittade ner i golvet hela tiden. Undrar varför hon gick så och det beror kanske på att hon har dåligt självförtroende. Om hon skulle ha gått mer "uppåt" med kroppen och med en säker blick hade hon varit hundra gånger finare det kan jag satsa på. Så tänkt på hur ens gångstil påverkar ens utseende.
Aja jag kommer iallafall gå och tänka på hur jag går idag.
 
Ska börja ta tag i denna blogg lite nu och börja blogga mer. ♥

Kommentarer
Postat av: Diana

snook äger världen ;)

2008-03-10 @ 12:37:56
URL: http://malkysoltani.blogg.se
Postat av: nettan grääs

äntligeeen :D haha

2008-03-10 @ 14:38:03
URL: http://aallstarloser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0